Sunday 8 April 2012

....it's a girl!!!

Awal bulan 06. 2011.... saya di sahkan pregnant... Alhamdulillah.. syukur ke hadrat Ilahi.. memang saya dan suami menantikan anak ke-2.. Sepanjang tempoh kehamilan, Alhamdulillah saya x banyak masalah.. tapi ulang alik hospital lah sebab abgnya ader history sakit jantung kan, so kena gie scan tengok baby punya jantung dlm perut.. Alhamdulillah baby punya jantung ok... Saya selalu juga tarik2 tangan Aryan dan letakkn kat perut saya dan terangkan kat dia.. "aryan, dalam nie ada baby tau.. adik aryan.." dia tergelak2 gak kadang2.. tapi kadang2 marah, sebab saya suka letak tangan kat perut yang besar nie.. hehe.. dia buat derk jer bila saya tunjukkan baju baby, brg2 baby, tapi saya tahu, dia faham aper yang saya cakapkan pada dia.. sepatutnya tarikh due saya 15.02.2012.. tapi x bersalin gak.. 17.02.2012 pinggang mula sakit2, perut ula mengeras2.. suami saya terus hantar saya ke hospital.. saya pergi tanpa cium aryan.. terus jer gie..sampai kat hospital, saya baru buka 2cm.. kena laa duduk wad.. malamnya, saya menangis sebab rindukan aryan. yelah, x pernah tinggal jauh dari dia.. tidur pun berkepit dengan saya.. tapi aryan di rumah x cari pun saya.. dia x tanya pun saya.. tidur dgn papa lena jer.. hehe.. mummy jer teremosi sikit.. Esoknya 18.02.2012, saya dah sakit sangat2 pukul 7.30pm saya dah masuk labour room..
Arshiya Auni 1st day
Pukul 10.45pm dah bersalin.. Ahamdulillah.. Normal.. Baby Girl... hehe..  Arshiya Auni namanya..
meaning = sangat cantik dan lemah lembut..
Bawak balik baby ke rumah, Aryan menjerit tengok saya.. lama x jumpa agknya.. 2 ari jer.. hehe.. bila saya tunjuk baby pada dia, dia lari2.. dia taknak pun pegang ke, cium2 ke.. dia pandang jer... tapi alhamdulillah la bila saya nyusukan adik dia, tidur dengan adik dia, dia x marah pun.. tapi nampak juga kadang2 bila adik dia nangis, dia pegang tangan adik dia.. bila suruh kiss, x nak.. marah and mengamuk jadinya.. bila kena masanya, ada jugak dia kiss.. hehe.. Aryan... he is so special.. he's ignoring you, but he knows what is going on around him.. pandai anak mummy.. i'm so proud of my son.. orang leh mengata.. tapi diorang x tau betapa Supernya anak mummy... Love my son and daughter sooooo much!!!

the siblings sleep together..


No comments:

Post a Comment